Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük nektek a leggyakoribb kérdéseket, amelyeket már megírtatok felénk.
Fizetési és Garanciális kérdések
Mivel tudok fizetni?
A webshopban három fizetési mód közül tudsz választani: 1.) Biztonságos bankkártyás fizetés BARION rendszer segítségével, 2.) Banki átutalással, vagy 3.) A csomag átvételekor (utánvéttel).
Hogyan tudok rendelni?
Amennyiben megtetszett egy dekoráció a webshopban egyszerűen és gyorsan le tudod rendelni és futárszolgálat szállítja ki számodra országszerte egyenesen az ajtódig.
A kiválasztott dekorációt addig keresd, amíg egyértelműen nem találsz egy “KOSÁRBA” rakom gombot. Erre kattintva tudod a kosárba helyezni, majd tudsz további termékeket is a kosárba helyezni.
Ezután a vásárlás megkezdésekor a kosár aloldalról kattints a PÉNZTÁR gombra, ahol a rendeléshez szükséges adataid megadása (név, szállítási cím, kérsz-e számlát) után a fizetési és szállítási lehetőségek közül a számodra legkedvezőbbet kiválasztva tudsz utánvéttel és bankkártyával is fizetni, akár azonnal biztonságosan.
A gomb megnyomása után a legtöbb esetben (kivéve hétvégén) másnap már küldünk is neked egy értesítő e-mailt, hogy a futár átvette a csomagodat.
Számlát kapok róla?
Igen, amennyiben magánszemély részére vásárolsz. Minden rendelést kizárólag a webshopon keresztül tudunk fogadni. Erről automatikus számlát készít a rendszerünk. Számlázás kizárólag csak magánszemélyek részére lehetséges.
Volt már, akit kért visszafizetést?
Az eddigi pár év alatt természetesen volt már visszafizetésünk vásárlóink felé, egy útközben eltörött polc miatt. Mi ezt a futárszolálattal rendeztük. A rendelés nem megfelelő állapotát igazolva az összeget vissza is utaltuk a vásárlónak. Úgy állunk ehhez, aminek mi magunk is örülnénk fordított helyzetben!
Milyen garanciákat vállaltok?
Természetesen jár a 14 napos cseregarancia és indokolt esetekben akár teljes visszafizetés is.
Az elektronikai alkatrészeket tartalmazó dekorációkra 1 éves garanciát tudunk vállalni, ahogyan az alkatrészeket gyártó cég is.
A garancia kizárólag vásárláskor kapott a dobozba csomagolt számla és az átvételkor kapott termék dobozával együtt érvényesíthető!
A garanciális visszaküldéssel a vásárló elfogadja, hogy a visszaküldési csomag díja a vásárló költsége.
Szállítással Kapcsolatos
Mi a legkedvezőbb kiszállítási ár kártya rendelés esetén?
A legkedvezőbb szállítási mód minden esetben az előre fizetett szállítási módok, hiszen így nem számol fel rendszerünk utánvéd díjat.
Packeta estében átvételi pontra vagy a hozzád leközelebbi csomagautomatába tudod kérni a csomagodat.
A DPD futárszolgálat is jóval kedvezőbb az előre kifizetett szállítási mód. Így akár a háznál vagy a megadott címen tudod átvenni megrendelésedet.
Mennyiért szállítják ki a csakralámpát?
A lámpa biztonságos kiszállítását egyedi mérete miatt kizárólag futárszolgálat tudja biztosítani.
Előre fizetve kedvezőbb áron szállítja ki, mint utánvéttel átvételkor fizetve. Ettől függetlenül a, akár utánvéttel is meg tudod rendelni.
Csakra lámpa szállítási díja: 1.635 Ft
Utánvéttel: 1.890 Ft
A kiszállítási idő 2-5 nap! Fontos tudni, hiába van készleten, attól függetlenül több nap is lehet, mire a futárszolgálat kiszállítja a megadott címre.
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Az eddigi tapasztalatok alapján a Packeta átvételi pontokon 2-4 munkanap. A DPD futárszolgálattal 1-2 munkanap. Amennyiben az általad kosárba helyezett termék van készleten, úgy következő nap reggelén át is adjuk a futárszolgálatnak (kivéve csakra lámpa estében). Így leggyorsabban 1 munkanap alatt át is veheted a csomagodat!
Milyen kiszállítási módok vannak?
Folyamatosan keressük a legjobb lehetőségeket számotokra. Fontos a minőség (időben, épsében odaérjen a csomag).
Jelenleg a GLS futárszolgálattal és a Packeta csomagküldővel dolgozunk együtt. A webshop automatikusan kiadja az általad választott termék(ek)nél a lehető legkedvezőbb minimum szállítási költséget.
Miért ennyibe kerül a szállítás?
Ahogy tapasztalni lehet országosan megnőttek a kiszállítási díjak. Mivel a legtöbb dekoráció, amit nálunk kapható igen nagy méretű és sérülékeny, így fontosnak, hogy a kellő biztonságban szállítsák el feléd.
Itt a webshopban a szállítási költség kalkulátor úgy van beállítva, hogy a lehető legkedvezőbb árat számolja neked.
Melyik szállítási módot válasszam?
Nagyobb csomagok esetén érdemes a GLS futárszolgálatot választani, hiszen a legbiztonságosabb szállítási mód.
Kisebb csomagokra tökéletes és olcsóbb szállítási mód a Packeta csomagküldő. Kérheted átvevőhelyre vagy csomagautomatába is.
Termékekkel kapcsolatos
Fali dekor - Hogyan tudom felrakni?
Aggodalomra semmi ok! Hiszen minden olyan dekoráció mellé, amely fából készült jár használati utasítás. Ezeket akár le is töltheted az Infromációk / Segédletek -nél.
Fali dekor - Hogyan tudom felrakni?
Aggodalomra semmi ok! Hiszen minden olyan dekoráció mellé, amely fából készült jár használati utasítás. Ezeket akár le is töltheted az Infromációk / Segédletek -nél.
Egyszerű felhelyezés
Egyes dekorációk egyszerűen kétoldalú ipari ragasztóval helyezhetőek a helyükre.
Áthelyezném máshová! Hogyan?
Ilyenkor szükséged lehet kétoldalú ipari ragasztóra, vagy polcok esetében a felfogatáshoz szükséges kiegészítőkre. Ebben az esetben írj ránk a kapcsolat menüpont alatt.