Gyakran Ismételt Kérdések

Összegyűjtöttük nektek a leggyakoribb kérdéseket, amelyeket már megírtatok felénk.

Fizetési és Garanciális kérdések

Mivel tudok fizetni?

A webshopban három fizetési mód közül tudsz választani: 1.) Biztonságos bankkártyás fizetés BARION rendszer segítségével, 2.) Banki átutalással, vagy 3.) A csomag átvételekor (utánvéttel).

Hogyan tudok rendelni?

Amennyiben megtetszett egy dekoráció a webshopban egyszerűen és gyorsan le tudod rendelni és futárszolgálat szállítja ki számodra országszerte egyenesen az ajtódig.

A kiválasztott dekorációt addig keresd, amíg egyértelműen nem találsz egy “KOSÁRBA” rakom gombot. Erre kattintva tudod a kosárba helyezni, majd tudsz további termékeket is a kosárba helyezni. 

Ezután a vásárlás megkezdésekor a kosár aloldalról kattints a PÉNZTÁR gombra, ahol a rendeléshez szükséges adataid megadása (név, szállítási cím, kérsz-e számlát) után a fizetési és szállítási lehetőségek közül a számodra legkedvezőbbet kiválasztva tudsz utánvéttel és bankkártyával is fizetni, akár azonnal biztonságosan.

A gomb megnyomása után a legtöbb esetben (kivéve hétvégén) másnap már küldünk is neked egy értesítő e-mailt, hogy a futár átvette a csomagodat.

Volt már, akit kért visszafizetést?

Az eddigi működésünk alatt volt már visszafizetésünk, egy útközben eltörött polcok miatt. A rendelés nem megfelelő állapotát igazolva az összeget vissza is utaltuk a vásárlónak. Úgy állunk ehhez, aminek mi magunk is örülnénk fordított helyzetben!

Milyen garanciákat vállaltok?

Természetesen jár a 14 napos cseregarancia és indokolt esetekben akár teljes visszafizetés is

Az elektronikai alkatrészeket tartalmazó dekorációkra 1 éves garanciát tudunk vállalni, ahogyan az alkatrész gyártó is.

A garancia kizárólag vásárláskor kapott a dobozba csomagolt számla és az átvételkor kapott termék dobozával együtt érvényesíthető!

A garanciális visszaküldéssel a vásárló elfogadja, hogy a visszaküldési csomag díja a vásárló költsége.

Szállítással Kapcsolatos

Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?

Az eddigi tapasztalatok alapján a Posta futárral 4-5 munkanap, GLS futárszolgálattal 1-3 munkanap. Amennyiben az általad kosárba helyezett termék van készleten, úgy következő nap reggelén át is adjuk a futárszolgálatnak. Így leggyorsabban 2 nap alatt át is veheted a csomagodat..

Milyen kiszállítási módok vannak?

Jelenleg a GLS futárszolgálattal és a Magyar POSTÁVAL dolgozunk együtt. A webshop automatikusan kiadja az általad választott termék(ek)nél a lehető legkedvezőbb minimum szállítási költséget.

Miért ennyibe kerül a szállítás?

Ahogy tapasztalni lehet országosan megnőttek a kiszállítási díjak. Mivel a legtöbb dekoráció, amit nálunk kapható igen nagy méretű és sérülékeny, így fontosnak, hogy a kellő biztonságban szállítsák el feléd. 

Itt a webshopban a szállítási költség kalkulátor úgy van beállítva, hogy a lehető legkedvezőbb árat számolja neked.

Melyik szállítási módot válasszam?

A rendelésekből és az eddigi tapasztalatokból jól látható, hogy a legtöbben GLS futárszolgálatot választják.

Termékekkel kapcsolatos

Fali dekor - Hogyan tudom felrakni?

Aggodalomra semmi ok! Hiszen minden olyan dekoráció mellé, amely fából készült jár használati utasítás. Ezeket akár le is töltheted az Infromációk / Segédletek -nél.

Fali dekor - Hogyan tudom felrakni?

Aggodalomra semmi ok! Hiszen minden olyan dekoráció mellé, amely fából készült jár használati utasítás. Ezeket akár le is töltheted az Infromációk / Segédletek -nél.

Egyszerű felhelyezés

Egyes dekorációk egyszerűen kétoldalú ipari ragasztóval helyezhetőek a helyükre.

Áthelyezném máshová! Hogyan?

Ilyenkor szükséged lehet kétoldalú ipari ragasztóra, vagy polcok esetében a felfogatáshoz szükséges kiegészítőkre. Ebben az esetben írj ránk a kapcsolat menüpont alatt.

Ugrás az oldal tetejéhez
0