Gyakran Ismételt Kérdések
Összegyűjtöttük nektek a leggyakoribb kérdéseket, amelyeket már megírtatok felénk.
Fizetési és Garanciális kérdések
Mivel tudok fizetni?
A webshopban három fizetési mód közül tudsz választani: 1.) Biztonságos bankkártyás fizetés BARION rendszer segítségével, 2.) Banki átutalással, vagy 3.) A csomag átvételekor (utánvéttel).
Hogyan tudok rendelni?
Amennyiben megtetszett egy dekoráció a webshopban egyszerűen és gyorsan le tudod rendelni és futárszolgálat szállítja ki számodra országszerte egyenesen az ajtódig.
A kiválasztott dekorációt addig keresd, amíg egyértelműen nem találsz egy “KOSÁRBA” rakom gombot. Erre kattintva tudod a kosárba helyezni, majd tudsz további termékeket is a kosárba helyezni.
Ezután a vásárlás megkezdésekor a kosár aloldalról kattints a PÉNZTÁR gombra, ahol a rendeléshez szükséges adataid megadása (név, szállítási cím, kérsz-e számlát) után a fizetési és szállítási lehetőségek közül a számodra legkedvezőbbet kiválasztva tudsz utánvéttel és bankkártyával is fizetni, akár azonnal biztonságosan.
A gomb megnyomása után a legtöbb esetben (kivéve hétvégén) másnap már küldünk is neked egy értesítő e-mailt, hogy a futár átvette a csomagodat.
Számlát kapok róla?
Igen, amennyiben magánszemély részére vásárolsz. Minden rendelést kizárólag a webshopon keresztül tudunk fogadni. Erről automatikus számlát készít a rendszerünk. Számlázás kizárólag csak magánszemélyek részére lehetséges.
Volt már, akit kért visszafizetést?
Az eddigi pár év alatt természetesen volt már visszafizetésünk vásárlóink felé, egy útközben eltörött polc miatt. Mi ezt a futárszolálattal rendeztük. A rendelés nem megfelelő állapotát igazolva az összeget vissza is utaltuk a vásárlónak. Úgy állunk ehhez, aminek mi magunk is örülnénk fordított helyzetben!
Milyen garanciákat vállaltok?
Természetesen jár a 14 napos cseregarancia és indokolt esetekben akár teljes visszafizetés is.
Az elektronikai alkatrészeket tartalmazó dekorációkra 1 éves garanciát tudunk vállalni, ahogyan az alkatrészeket gyártó cég is.
A garancia kizárólag vásárláskor kapott a dobozba csomagolt számla és az átvételkor kapott termék dobozával együtt érvényesíthető!
A garanciális visszaküldéssel a vásárló elfogadja, hogy a visszaküldési csomag díja a vásárló költsége.
Szállítással Kapcsolatos
Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
Az eddigi tapasztalatok alapján a Posta futárral 4-5 munkanap, GLS futárszolgálattal 1-2 munkanap. Amennyiben az általad kosárba helyezett termék van készleten, úgy következő nap reggelén át is adjuk a futárszolgálatnak (kivéve csakra lámpa estében). Így leggyorsabban 2 nap alatt át is veheted a csomagodat..
Milyen kiszállítási módok vannak?
Folyamatosan keressük a legjobb lehetőségeket számotokra. Fontos a minőség (időben, épsében odaérjen a csomag).
Jelenleg a GLS futárszolgálattal és a Packeta csomagküldővel dolgozunk együtt. A webshop automatikusan kiadja az általad választott termék(ek)nél a lehető legkedvezőbb minimum szállítási költséget.
Miért ennyibe kerül a szállítás?
Ahogy tapasztalni lehet országosan megnőttek a kiszállítási díjak. Mivel a legtöbb dekoráció, amit nálunk kapható igen nagy méretű és sérülékeny, így fontosnak, hogy a kellő biztonságban szállítsák el feléd.
Itt a webshopban a szállítási költség kalkulátor úgy van beállítva, hogy a lehető legkedvezőbb árat számolja neked.
Melyik szállítási módot válasszam?
Nagyobb csomagok esetén érdemes a GLS futárszolgálatot választani, hiszen a legbiztonságosabb szállítási mód.
Kisebb csomagokra tökéletes és olcsóbb szállítási mód a Packeta csomagküldő. Kérheted átvevőhelyre vagy csomagautomatába is.
Termékekkel kapcsolatos
Fali dekor - Hogyan tudom felrakni?
Aggodalomra semmi ok! Hiszen minden olyan dekoráció mellé, amely fából készült jár használati utasítás. Ezeket akár le is töltheted az Infromációk / Segédletek -nél.
Fali dekor - Hogyan tudom felrakni?
Aggodalomra semmi ok! Hiszen minden olyan dekoráció mellé, amely fából készült jár használati utasítás. Ezeket akár le is töltheted az Infromációk / Segédletek -nél.
Egyszerű felhelyezés
Egyes dekorációk egyszerűen kétoldalú ipari ragasztóval helyezhetőek a helyükre.
Áthelyezném máshová! Hogyan?
Ilyenkor szükséged lehet kétoldalú ipari ragasztóra, vagy polcok esetében a felfogatáshoz szükséges kiegészítőkre. Ebben az esetben írj ránk a kapcsolat menüpont alatt.