Barion Pixel

Elállás / Hiba jelentés

Panaszkezelés itt

Emberek vagyunk benne van, hogy hibát vétünk mi vagy a futárok. Amennyiben bármilyen észrevételed van arra kérünk küld el felénk az alábbi űrlap kitöltésével és felvesszük veled a kapcsolatot. Köszönjük!

    Teljes neved:

    E-mail címed:

    Telefonszámod:

    Renedlési azonosítód:

    Fellelt hiba / panasz leírása:

    Tudatában vagyok és elfogadom, amennyiben kérik tőlem a rendelésemet hibátlanul és hiánytalanul vissza tudom juttatni Rácz Csaba Mihály Ev. részére.

    Hozzájárulok, hogy a rendszer letárolja az űrlapban kitöltött adataimat a kapcsolatfelvétel szempontjából. További információt az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

    Gyakori kérdések a témában:

    Vásárlóink Pénz visszafizetést igényelhetnek a rendeléstől számított 14 napon belül! A visszafizetés feltétele, hogy a megrendelt csomag hibátlanul és hiánytalanul visszaküldésre kerül a feladó címére.

    A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell a kinyomtatott hiba lapot, melyet a panaszkezelő űrlap kitöltése után továbbítunk email formájában.

    Ebben az esetben saját költségünkre újra elkészítjük rendelésedet. Az új csomagot GLS futárszolgálat szállítja és az előző rendelésed azaz, a nálad lévő csomagot (csomagcsere) a futárnak kell átadnod szállításra készen becsomagolva.

    Minden a vásárlóink által küldött probléma megoldására maximum 14 munkanapon belül történik bele értve a csomagcserét, a pénzvisszafizetés is.

    • a rendelésben szereplő termékeket hibátlanul és hiánytalanul (a küldött kiegészítőkkel és dokumentumokkal)
    • a számla eredeti példányát
    • a kitöltött hiba bejelentőt nyomtatott formátumban

    Elállási nyilatkozat

    Az alábbi gombra kattintva megtekintheted az elállási nyilatkozatot (pénzvisszafizetés esetén).