Elállás / Hiba jelentés

Panaszkezelés itt

Emberek vagyunk benne van, hogy hibázunk. Amennyiben észrevettél valamit arra kérünk küld el felénk az alábbi űrlap kitöltésével és felvesszük veled a kapcsolatot. Köszönjük!

Teljes neved:

E-mail címed:

Telefonszámod:

Renedlési azonosítód:

Fellelt hiba / panasz leírása:

Tudatában vagyok és elfogadom, amennyiben kérik tőlem a rendelésemet hibátlanul és hiánytalanul vissza tudom juttatni Rácz Csaba Mihály Ev. részére.

Hozzájárulok, hogy a rendszer letárolja az űrlapban kitöltött adataimat a kapcsolatfelvétel szempontjából. További információt az Adatkezelési tájékoztatóban találsz.

Gyakori kérdések a témában:

Vásárlóink Pénz visszafizetést igényelhetnek a rendeléstől számított 14 napon belül! A visszafizetés feltétele, hogy a megrendelt csomag hibátlanul és hiánytalanul visszaküldésre kerül a feladó címére.

A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell a kinyomtatott hiba lapot, melyet a panaszkezelő űrlap kitöltése után továbbítunk email formájában.

Ebben az esetben saját költségünkre újra elkészítjük rendelésedet. Az új csomagot GLS futárszolgálat szállítja és az előző rendelésed azaz, a nálad lévő csomagot (csomagcsere) a futárnak kell átadnod szállításra készen becsomagolva.

Minden a vásárlóink által küldött probléma megoldására maximum 14 munkanapon belül történik bele értve a csomagcserét, a pénzvisszafizetés is.

  • a rendelésben szereplő termékeket hibátlanul és hiánytalanul (a küldött kiegészítőkkel és dokumentumokkal)
  • a számla eredeti példányát
  • a kitöltött hiba bejelentőt nyomtatott formátumban

Elállási nyilatkozat

Az alábbi gombra kattintva megtekintheted az elállási nyilatkozatot (pénzvisszafizetés esetén).

Ugrás az oldal tetejéhez
0