Elállás / Hiba jelentés
Hibát tapasztaltál? Nem ilyenre gondoltál? Kérjük írd meg felénk, a lenti tartalmak mindegyike azt szolgálja, hogy mint vásárló ne sérülj.! Bármilyen kérdésed van a lenti űrlapon fel tudod venni velünk a kapcsolatot.
Gyakori kérdések a témában:
Vásárlóink Pénz visszafizetést igényelhetnek a rendeléstől számított 14 napon belül! A visszafizetés feltétele, hogy a megrendelt csomag hibátlanul és hiánytalanul visszaküldésre kerül a feladó címére.
A visszaküldött csomagnak tartalmaznia kell a kinyomtatott hiba lapot, melyet a panaszkezelő űrlap kitöltése után továbbítunk email formájában.
Ebben az esetben saját költségünkre újra elkészítjük rendelésedet. Az új csomagot GLS futárszolgálat szállítja és az előző rendelésed azaz, a nálad lévő csomagot (csomagcsere) a futárnak kell átadnod szállításra készen becsomagolva.
Minden a vásárlóink által küldött probléma megoldására maximum 14 munkanapon belül történik bele értve a csomagcserét, a pénzvisszafizetés is.
- a rendelésben szereplő termékeket hibátlanul és hiánytalanul (a küldött kiegészítőkkel és dokumentumokkal)
- a számla eredeti példányát
- a kitöltött hiba bejelentőt nyomtatott formátumban
Visszaküldési szabályzat
Az alábbi gombra kattintva megtekintheted szabályzatunkat a visszaküldésekkel kapcsolatosan.
Elállási nyilatkozat
Az alábbi gombra kattintva megtekintheted az elállási nyilatkozatot (pénzvisszafizetés esetén).
Panaszkezelés itt
Emberek vagyunk benne van, hogy hibát vétünk mi vagy a futárok. Amennyiben bármilyen észrevételed van arra kérünk küld el felénk az alábbi űrlap kitöltésével és felvesszük veled a kapcsolatot. Köszönjük!